Zlatá dovolená karaoke texty

Získej karaoke texty Zlatá dovolená, které tolik milujete. Seznam obsahuje karaoke texty, texty starších písní i texty horkých novinek Zlatá dovolená. Nauč se všechna slova své oblíbené skladby nebo rozjeď vlastní karaoke party dnes v noci :-).

Zlatá dovolená - Debilní Kecy Čechů na DOVOLENÉ
"Hele moře ,vydím moře HEJJOOOOOOOOO AAAAAAAAAAAA"To je nuda." "Hej lidi,čumte jak udělám stojku ve vodě." "Where are you from?" "Czech repablik"
Abecední seznam interpretů
133 Živé kvety · 134 Zladko "ZLAD!" Vladcik · 135 Zlata Adamovská · 136 Zlatá dovolená · 137 Zlutej pes · 138 Žlutý pes · 139 Známá Firma · 140 Známe Tváre.
Záviš - Idyla řádné dovolené
Videoklip a text písně Idyla řádné dovolené od Záviš. Rumbaj rumbaj baj ... Tuhle jsem se z dovolené vrátil opět a o milé ... a tím mi nastaly časy zlaté. Rumbaj ...
Těžkej Pokondr - Radek (Mortal Kombat)
Co na to Zlata Zlata, Zlata, Zlata, Zlata, Zlata Radek John!!! Jsem nezávislý, jsem ... Jedeme i na dovolenou. Radek John!!! Jsem znalec vína, je se mnou psina
Telex - Zlatá Mládež
3. září 2007 Telex - Zlatá Mládež - text písně. Více než 110 000 ... Ratata ratata my jsme mládež zlatá. Ratata ratata my ... První Dovolená Martin Ševčík ...
Yzo Empire/ Milion+ - Logic - Komplex
Dva zlatý zuby na mí zuby, ale Jakub je jenom jeden, mám víc ... deset let sem nebyl na dovolený, teď mám dovolenou každej den, asi žiju život, žiju ten život,
Hana Zagorová - Maluj zase obrázky
dovolené na pláži, touha mít a dobýt lůžko v bílém ... Za exotické diapozitivy naší báječné dovolené. Proč mi někdy ... Zima zima zima; 10. Rybičko zlatá, přeju si ...
Pink Angels - Pleasure zone
ukážeme Ti, jak si upravit vlasy D.J., dej nám tam beat. Tančíš na jevišti se zlatými třpytkami na tváři. Život je oslava. Život je pemanentní dovolená 5 andělů Tě ...
Mc Gey - Kopretiny, delfÍni a jejich bratranci (prod. krudanze)
třeba když jste na dovolený vy dementi, my jsme úplně jinde než vy, kopretiny ... Poleva mojí hlavy je zbarvená do zlata, oběma ťuká na vrata - zubatá, zubama.
František Nedvěd - Až tě smrtka vyzve k tanci
spěchám na dovolenou když se vrátím zpátky domů marně hledám zbytky sil ... ať tě zlatej kočár veze stejně jednou dojedeš. Až tě smrtka vyzve k tanci
Telex - Zlatý Slavík
3. září 2007 Telex - Zlatý Slavík - text písně. Více než 110 000 textů a ... Slavík - text písně. Texty písní » Telex - Zlatý Slavík ... První Dovolená Martin Ševčík ...
Ivan Mládek - Jez
už ji chci mít v létě na dovolenou, -nou, -nou. Jel jsem tuhle Ohři s Jendou Bendou, Bendou, proč já, Houska, nejel radši s Vendou, Vendou, Jenda Benda sjel ...
Justin Bieber - Christmas Eve
Je to naše dovolená (yeah, yeah yeah) Strávit ji s tebou, zlato. Myslím, že jsem o těchto Vánocích zamilovaný (jo) Jen punčochy visí nad krbem. Víš, že Santa se ...
Prago Union - Rapviem 2
To je pak každá rada zlatá a pravda svatá, zdá se to růžový a přitom ... Jsou ale momenty, kdy musím říct: 'A dost!' a dovolenou vybrat, stejně jako musím občas ...
Gamba - 3 Druhy žen
chce auto, barák v létě pěkná dovolená. Ráno odchází, večer se zas vrací, jediný co ... Bavoráky, Audi a zlaté tehly do huby, sprostá ako tágo, v hlave nasrali jej ...
S dovolením (+ Sepéši)
S dovolením (+ Sepéši) ... S dovolením, to se zapít musí. Iveta: ... Třikrát se stala Zlatou slavicí a pětkrát se v kategorii zpěvaček umístila na druhé příčce. Zvítězila  ...
Rihanna - Sex With Me
Všechna tahle tvrdá práce, žádná dovolená. Drž se dál od mého Instagramu je to čiré ... Zlato, já ti vyberu tvůj jed. Ouuuwee! Ah joo! Budeš to potřebovat!
Pavel Dobeš - Optimistická
Na dovolenu po lehku ve vlaku. Tak ten má istotu, že bude padať sníh. Šabadaba ... Chycená zlatá ryba urve se z udice. Zelže vám horoskop kupený v trafice
Šílená pohádka
Texty písní › Aleš Kaizner › Písničky z dovolené › Šílená pohádka ... Bere si princeznu se zlatou hvězdou na čele leze za ní po žebříku přímo až do postele
Ivan Mládek - Kolečko po Václavském náměstí
u hotelu Zlaté Husy všimnu si tvé mlsné pusy, nabídnu ti půlku keksu požiješ ho u ... Dovolenou v Maroku plánujem' u Čedoku, za Alfou u Adrie blíží se k nám ...
Telex - Lidi Děti Kanibali
3. září 2007 Zlatá Mládež Telex (308x). Rakovina Telex (243x). Proměny Telex (237x) ... První Dovolená Martin Ševčík (767x). Krokodýlí Lov Martin Ševčík ...
Telex - Strejda Emil
3. září 2007 Zlatá Mládež Telex (309x). Rakovina Telex (243x). Proměny Telex (237x) ... První Dovolená Martin Ševčík (768x). Krokodýlí Lov Martin Ševčík ...
Runnin od Jake Miller
Že si bereš celoživotní dovolenou. A nejspíš se nevrátíš ... Napsat nový příběh, zlato, nech udeřit zem. Refrén: ... Vždycky tě nechám řídit, zlato, holka. Jen vezmi  ...
František Nedvěd - Až tě smrtka vyzve k tanci
... chroustne v kolenou, sbalím bágl z pravý kůže, spěchám na dovolenou. ... A A/ G D/F# G A ať tě zlatej kočár veze, stejně jednou dojedeš. mezihra: A7+ A7 ...
Iveta Bartošová: Knoflíky lásky
... 7 Iveta Bartošová - S dovolením (+ Sepéši) · 8 Iveta Bartošová - Den je jak má být ... Třikrát se stala Zlatou slavicí a pětkrát se v kategorii zpěvaček umístila na ...
Mňága a žďorp - Nagasaki Hirošima
12. leden 2009 tam kde je láska tam je všechno dovolené a tam kde není tam mě to nezajímá jó dvě spálený srdce Nagasaki Hirošima já nejsem svatej ani ty ...
Album Byť alebo nebyť od H16
NICKI MINAJ se pochlubila fotkami z dovolené. .... tv seriály • aerosmith • marika gombitová • zlata adamovská • jmenuju se earl • hitparáda top 100 • marky mark  ...
Dalibor Janda - Všechno na Mars
... a pod vodou měj si príma byt F Dmi F E tam v létě ber dovolenou a místo kafe pij energit. ... Dalibor Janda Hurikán, 1986 Dalibor Janda Zlatý výběr, 1993 ...
Petr Novák
63, cz, videoklip. Přátelství Na N-tou. 298, cz, videoklip. Přísně Tajná Dovolená. 63, cz ... Zlatý Náramek. 61, cz, videoklip. Zpackaná Láska. 91, cz, videoklip ...

Podobné texty písní

Poslední texty písní

b mike

Najděte nejlepší Rozvoz jídla ve vašem městě nebo si zajděte do vyhlášené Restaurace. Zůstanete doma? Uvařte si samy tady jsou Recepty.