C               F           G
Kolik je v řádku not a kolik nad linkou být smí?
Kolik je dětských úst, co zamkneš pralinkou? Kdož ví.
A proč je, táto, v abecedě před eL Ká?
A řekni táto, ale vážně, byla Popelka?
Proč si dívky rády hrajou na velký?
A pak pláčou jako malý popelky?

     F             G          C
Popel krásy, hrášek touhy nenílék,
                                F G C
přitom schází jen ten pouhý oříšek.   Solo kytara 4takty

C                 F              G
Kolik je písku na poušti a kolik tou pouští vede cest?
Když éro zemi opouští, co všechno sebou musí nést?
Může se táto malý změnit ve velký?
A řekni, táto, jsou dnes ještě Popelky?
Je to krásný hrát si věčně s otázkou,
je krásný běžet dál i za láskou.

     F                       G       C
Věčně ptát se, běžet světem, řeknu vám.
                                 F G C  
Proto fandím dětem a všem Popelkám. Solo